Hyperloop ուղևորման կապսուլը արագության նոր ռեկորդ է սահմանել

​2013 թ․ -ին Tesla և SpaceX ընկերությունների տնօրեն Իլոն Մասքը արտահայտեց հերթական համարձակ միտքը։ Նա այրվում էր քաղաքների տակով վակում խողովակներ անցկացնելու ցանկությունից։ Վակումի խողովակների միջով ավելի քան 1000կմ/ժ արագությամբ կտեղափոխվեն ուղևորներով լի կապսուլներ։ Առաջին երթուղիներից մեկը պլանավորված է անցկացնել Վաշինգտոնի և Նյու-Յորքի միջև։ Բայց մինչ այդ կարևոր է ստեղծել ուղևորային կապսուլա, որը կարող է զարգացնել մեծ արագություններ և մարդկանց ապահովել լիակատար անվտանգություն։ Կապսուլների նախագծմամբ զբաղվում են տարբեր ինստիտուտների ուսանողներ, նրանց մեջ հատկապես առանձնանում է Գերմանիայի թիմը, վերջերս նրանց ապարատը հասել է ժամում 463 կմ/ժ արագության։ Ռեկորդ է սահմավնել Hyperloop Pod Competition չորրորդ միջոցառման ժամանակ։ Այդ միջոցառման կազմակերպիչը Իլոն Մասքն է, որը հնարավորություն է տալիս ուսանողներին՝ ցուցադրելու իրենց կողմից ստեղծած կապսուլները։ Առաջին տեղ գրավելու համար ապարատը պետք է արագ անցնի 1,6 կիլոմետրանոց խողովակով և անվտանգ կանգնի։


Hyperloop-ի նոր ռեկորդը

2019թ․ մրցույթին մասնակցելու հայտ են ներկայացրել 21 թիմ, բայց մասնակցել թույլատրեցին միայն չորս կապսուլ։ Դրանք էին Delft Hyperloop (Նիդերլանդներ), EPHL Hyperloop (Շվեցարիա), Swissloop (Շվեցարիա) և TUM Hyperloop (Գերմանիա)։ Վերջին կապսուլան, իմիջիայլոց, նախկինում կոչվում էր WARR Hyperloop և հաղթել էր բոլոր նախորդ մրցույթներում։ Նրա արագության ռեկորդը 2018թ․-ին 457կմ/ժ էր։

Գերմանիայի ուսանողները իրենց ցուցադրեցին լավագույն ձևով այս տարի։ Նրանք գերազանցեցին իրենց սահմանծ ռեկորդը TUM Hyperloop-ի կապսուլայի արագությունը հասցնելով ժամում 463կմ/ժ։ Ափսոս որ փորձը անցավ ոչ այնքան հարթ, ինչպես ցանկանում էին, տեսահոլովակով կարելի է տեսնել, որ արագության ռեկորդային արդյունքին հասնելիս ապարատի շուրջ հայտնվում են կայծեր և թռչում են փոքրիկ դետալներ։ Ավելի ճիշտ դա տեղի էր ունեցել խողովակի պատերի վնասվածքից և ոչ թե կապսուլի։

Երկրորդ տեղում հայտնվեց Swissloop կապսուլան, որը ստեղծվել էր Շվեցարիայում՝ Ցյուրիխի բարձրագույն տեխնիկական դպրոցում։ Կապսուլան ունեցել էր 252կմ/ժ արագություն։ Երրորդ տեղում էր EPHL Hyperloop կապսուլան, որ ստեղծվել էր Շվեցաչրիայի ուսանողների կողմից և ունեցել էր 238կմ/ժ արագություն։ Delft Hyperloop ապարատը ստեղծված Նիդերլանդներում, չէր կարողացել ավարտել մրցույթը, որովհետև 200 մետր հեռավորության վրա կորցրել էր թիմի հետ կապը և ինքնուրույն արգելակել էր։


Ստորգետնյա փոխադրամիջոց

Ավարտելով մրցույթը, թիմերը սկսեցին կատարելագործել իրենց կապսուլները։ Ներկա պահին ուղևորներին տեղափոխելու լավագույն տարբերակը, իհարկե, TUM Hyperloop-ն է, բայց այն դեռ աճելու տեղ ունի։ Առաջինը Գերմանիայի ուսանողները պետք է հասնեն 1000կմ/ժ արագության։ Երկրորդ, նրանք պետք է աշխատեն կապսուլայի անվտանգության ուղղությամբ, չէ՞ որ ոչ ոք չի ցանկանում , որ արագ ընթացքի ժամանակ կապսուլը քանդվի, և քանդվի թունելը, որով նա ընթանում է։

Ինչպես պատրաստել սուրճ, որպեսզի նրա մեջ պահպանվեն ...
Իլոն Մասկը պատմեց, թե որքան կարժենա Մարսի վրա քաղա...
 

Comments

No comments made yet. Be the first to submit a comment
Guest
16.12.2019